Jaarverslag 2018
Het vieren van twintig jaar youth empowerment. Positieve impact op de levens van duizenden jongeren en hun families in zuidelijk Afrika. Geweldige resultaten van de Young Africa branches in Zimbabwe, Mozambique, Namibië, Botswana en Zambia. Toewijding van onze YA International teams in Nederland en op de HUB in Harare. Afscheid van een aantal YA collega’s. Een heel nieuw bestuursmodel. Nieuwe partners, raadsleden en vrijwilligers. Uitdagingen die overwonnen zijn en succes om te koesteren. Dat was het jaar 2018 voor Young Africa.

Ik hoop dat de verhalen, beelden en resultaten in dit Jaarverslag 2018 u net zo blij maken als ze ons raken. Klik hier om het jaarverslag online te lezen.

Wij geloven in de kracht van jongeren en in de mogelijkheden van Afrika. Dank voor uw vertrouwen in Young Africa.

Neem contact met ons op.

Heb je vragen? Bel, e-mail of kom een keer langs!
                    Onze contactgegevens                                                                                                                            Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Young Africa International
Ferdinand Bolstraat 436
1072 MG Amsterdam
Nederland

NL 03 ABNA 0466 782063
ANBI informatie

UNEVOC PP Logo 2017 wb small      logozeroproject2018  2019 Logo Nationale Postcode Loterij      ANBI zk diap  CBF ERKEND DIAP

Copyright Young Africa © 2019 Young Africa Int.